Jeśli Marki lub modelu Twojego samochodu nie ma na liście – po prostu napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego, który znajdziesz w zakładce „o nas” lub zadzwoń do wybranego oddziału. Przygotujemy ofertę specjalnie dla Twojego samochodu!
Oczywiście! Ani założenie, ani korzystanie z profilu nie wiąże się z żadnymi opłatami.
Podanie danych kontaktowych jest niezbędne do sfinalizowania całego procesu. Na adres e-mail wyślemy Ci indywidualny numer rezerwacji. W mailu istnieje też link do anulowania rezerwacji, w sytuacji kiedy w nagły sposób zmienią się Twoje plany. Numer telefonu jest nam potrzebny do kontaktu z Tobą w sytuacji kiedy np. w trakcie realizacji usługi w Twoim samochodzie znajdziemy awarie, które nie dotyczą zamówionej przez Ciebie usługi. Będzie nam łatwiej ustalić dalszy tryb postępowania. Poinadto, dla Twojej wygody wyślemy Ci SMS z przypomnieniem o zarezerwowanej wizycie.
To jest nasz standard, z którego jesteśmy dumni. Odpowiednia logistyka i zarządzanie naszymi zasobami powodują, że nawet najtrudniejsze usługi z naszych pakietów jesteśmy w stanie zrealizować w 24 godziny. To oczywiście nie oznacza, że w przypadku najprostszych napraw i przeglądów doradca przy odbiorze samocodu nie zaproponuje Ci możliwości wcześniejszego odbioru gotowego auta.
Tak. Przygotowaliśmy specjalną grupę pakietów "Inspekcje i Kontrole". Możesz wybrać sprawdzenie konkrentego układu w Twoim samochodzie (np. kontrola układu hamulcowego) lub kompleksową kontrolę stanu samochodu.
Cena usługi zawiera koszt robocizny i wszystkich potrzebnych części.
Wszystkie oferty serwisów Specbox są skalkulowane w oparciu o najlepsze ceny usług i części. To lepsze niż promocja, ponieważ u nas dobre ceny są zawsze.